به ابر سازه خوش آمدید.

کافی شاپ

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-75acb0e

کافی شاپ

کافی شاپ مدرن با معماری منحصر به فرد

این سازه به عنوان یک سازه پیش ساخته ، با معماری منحصر به فرد خود ، جایگاه ویژه‌ ای در میان محلات شهری دارد . این ساختمان شامل ۶ واحد پیش ساخته است که هرکدام از آن ‌ها فضایی فوق‌العاده را برای مشتریان ارائه می ‌دهند .

طراحی شیک و مدرن :

فضای بیرونی این سازه با ترکیبی از دیوارهای گچ سیمانی ، پنجره‌ های چوبی دلباز و درها و پنجره ‌های شیشه‌ ای گسترده طراحی شده است تا به بهترین شکل ممکن نور طبیعی را به داخل فضا بگنجاند . این ترکیب از عناصر طراحی ، محیطی مدرن و دلپذیر را فراهم می ‌کند که مشتریان می ‌توانند در آنجا از نوشیدنی‌ های خود لذت ببرند و به‌ طور همزمان از محیط دنج آن لذت ببرند .

ویژگی ‌های متمایز :

کافی شاپ دارای امکانات بسیاری است که اقامت مشتریان را به یک تجربه لذت ‌بخش تبدیل می ‌کند . فضای غذاخوری در فضای باز، محل صندوقدار و محل سالن از جمله امکانات این کافی شاپ است که هر کدام باعث می ‌شوند تا مشتریان به راحتی و با لذت بیشتری از خدمات این مکان استفاده کنند .

ابعاد و مساحت :

هر یک از واحد های پیش ‌ساخته این کافی شاپ دارای مساحت کل ۱۴۴ متر مربع می ‌باشند ، که از این مساحت ، ۱۰۸ متر مربع به عنوان مساحت طبقه پیش ساخته به مشتریان ارائه می ‌شود .

با توجه به این ویژگی ‌ها و امکانات ، کافی شاپ به عنوان یک مقصد پرطرفدار برای دوستداران نوشیدنی‌ های گرم و سرد در محیطی مدرن و دلپذیر، توانسته است جایگاه ویژه ‌ای را در بازار به دست آورد .

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید ! ! !

ابعاد سازه :

6 واحد پیش ساخته

 مساحت کل طبقه: 144 متر مربع

 مساحت طبقه پیش ساخته: 108 متر مربع

امکانات :

  1. فضای غذاخوری در فضای باز 
  2. محل صندوقدار 
  3. محل سالن