به ابر سازه خوش آمدید.

ویلای نیپا هات

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-75acb0e

ویلای نیپا هات

ویلای نیپا هات : اقامتگاهی از رویاها

ویلای نیپا هات یک جواهر در میان طبیعت است که با ارائه امکانات بی نظیر خود ، شما را به سوی تجربه ‌ای لاکچری و بی ‌نظیر دعوت می ‌کند . این ویلای لوکس به طور کامل برای راحتی و لذت شما طراحی شده است و با معماری مدرن خود ، یک ترکیب هنر و راحتی را به ارمغان می ‌آورد .

با پنجره‌ های پانوراما و چشم‌اندازهای فوق ‌العاده ، این ویلا به شما اجازه می ‌دهد تا از زیبایی‌ های طبیعت بی ‌نظیر لذت ببرید و به خود زمانی برای استراحت و آرامش بدهید . هر زاویه این ویلا پر از آرامش و زیبایی است که در قلب یک پناهگاه طبیعی آرام قرار گرفته است .

ویلای نیپا هات دارای ویژگی ‌های منحصر به‌ فردی است که زندگی شما را به یک تجربه‌ ی بی ‌نظیر تبدیل می‌ کند . با اتاق خوابی فاخر و سرویس بهداشتی و حمامی لوکس ، همراه با محل ناهارخوری در فضای باز و بالکنی دلنشین ، شما قادر به تجربه‌ ی یک زندگی استثنایی در ویلای نیپا هات خواهید بود .

همچنین ، این ویلا دارای یک واحد پیش ‌ساخته با مساحت کل طبقه ‌ای برابر با 36 متر مربع و مساحت طبقه‌ ی پیش‌ ساخته 18 متر مربع است که شما را به سوی یک زندگی لوکس و راحت هدایت می ‌کند .

به طور خلاصه ، این ویلا با ترکیبی از طراحی مدرن ، امکانات راحتی و موقعیت ایده ‌آل ، یک گزینه بی ‌نظیر برای زندگی یا تعطیلات می ‌باشد . این خانه به شما امکان می ‌دهد تا لحظات لذت ‌بخشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید . در حالی که از همه امکانات و رفاهیات مدرن برخوردار هستید .

با ویلای نیپا هات ، زندگی به یک تجربه لذت ‌بخش و فوق ‌العاده تبدیل می ‌شود . اینجا جایی است که آرامش ، راحتی و زیبایی آغاز می ‌شوند و شما را به دنیایی از خوشبختی و نشاط می ‌برند .

ابعاد سازه :

1 واحد پیش ساخته

مساحت کل طبقه: 36 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته: 18 متر مربع

امکانات :

  1. اتاق خواب
  2. سرویس بهداشتی و حمام
  3. محل ناهارخوری در فضای باز 
  4. بالکن