به ابر سازه خوش آمدید.

سوئیت پیش ساخته تسلا

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-9bee683
slide-75acb0e

سوئیت پیش ساخته تسلا

سوئیت پیش ساخته تسلا با ادغام دو یونیت ابر سازه، ترکیبی یکپارچه از دو سبک معماری متعارف مینیمالیست و ساحلی را با جذابیتی بی وقفه رقم زده که احساس آرامش و امنیت را همواره القا میکنند. طراحی ساده و گویا پلان این سازه با توجه به تعریف یک سوئیت، باعث ایجاد فضایی دلباز و راحت شده که محدودیت های فضایی را کنار می زند. المان های ساده و بدون پیچیدگی با حفظ ظاهر شیک و مدرن، باعث از بین بردن احساس دل زدگی در بلندمدت میشود. فضای بیرونی این سوئیت پیش ساخته ترکیبی هماهنگ از متریال های چوب و فلز را با کالیته رنگ روشن در کنار کشیدگی بنا در جهت افق به نمایش می گذارند که آرامش و راحتی سبک اجرا شده را به موازات به رخ می کشند. سادگی نما در عین رویکرد ارتباط گیری با طبیعت، بازتابی پر رنگ از خط فکری مینیمالیست را به نمایش گذاشته و موجب یک طراحی پر جسارت شده مینیمال شده. رنگ بندی متریال در درون و بیرون سوئیت با حفظ یکپارچگی و مشابهت، توانسته تاکیدی بی مانند بر فضا های خاص با متریال های متفاوت مثل فضای خواب یا تلوزیون باشد که علت یک محیط داخلی خیره کننده از نظر بصری شده.

در داخل، چینش پلان با فضای خواب 7 متری، فضای نشیمن 7 متری، آشپزخانه 10 متری و سرویس بهداشتی 6 متری به نحوی طراحی شده تا با وجود فضا های یک سوئیت کامل، فضایی دلباز و آرامش بخش فراهم میکند که با پنجره های قدی تقویت می شوند و نور طبیعی را در سرتاسر سوئیت پخش میکنند.

سوئیت پیش ساخته تسلا با طراحی منحصر به فرد تیم طراحی ابرسازه، احساس زندگی در فضایی دلباز، آرامش بخش و ترکیبی یکپارچه از سبک ساحلی و مینیمالیست را رقم می زند.

ابعاد سازه :

2 یونیت پیش ساخته، مساحت کل طبقه : 36 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته : 18 متر مربع

امکانات :

  1.  آشپزخانه کامل
  2.  فضای صبحانه خوری
  3.  سرویس بهداشتی و حمام
  4.  فضای خواب با تلوزیون
  5. فضای تلوزیون
  6.  کمد
  7. فضای ماشین لباسشویی