به ابر سازه خوش آمدید.

سازه درخشان ۵

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-75acb0e

سازه درخشان ۵

سازه درخشان 5 : بیشتر از یک محل زندگی ، یک تجربه فراتر از انتظار

 

سازه درخشان ۵ نمونه‌ ای بی ‌نظیر از هماهنگی بین زیبایی ، راحتی و کارایی در معماری مدرن است . این سازه از سه واحد پیش ‌ساخته تشکیل شده که با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری‌ های نوین ، انعطاف ‌پذیری و فضای بیشتری را ارائه می ‌دهند .

روکش بیرونی این سازه از پنل ‌های کامپوزیت آلومینیومی بادوام تشکیل شده است که باعث ایجاد ظاهری صیقلی و یکپارچه می ‌شود . این طراحی زیبا و متفاوت ، سازه را به یک قطعه هنری تبدیل می ‌کند . همچنین ، گنجاندن پنجره‌ های شیشه‌ ای منحنی به این سازه زیبایی و جلوه ‌ای منحصر به فرد می ‌بخشد و نور طبیعی را به داخل فضاها هدایت می‌ کند .

مساحت کل سه واحد پیش ‌ساخته این سازه دارای مساحت ۵۴ متر مربع می ‌باشد که همگی با امکانات کاملی همچون محل نشیمن ، محل ناهارخوری ، آشپزخانه ، اتاق خواب راحت و سرویس بهداشتی و حمام مجهز شده ‌اند .

سازه درخشان  ۵، نه تنها یک محل زندگی است ، بلکه یک تجربه زیبا و ارامش ‌بخش است که به شما احساس آرامش و شادی می ‌دهد . با این سازه ، لحظاتی از زندگی خود را در برگیرید و تجربه ‌ای فراتر از انتظار را تجربه کنید .    

سازه درخشان ۵ نه تنها یک محل زندگی است ، بلکه یک آثار هنری و معماری است  که انعطاف پذیری ، زیبایی و راحتی را با هم ترکیب کرده است . اینجا جایی است که شما می ‌توانید با آرامش به زندگی خود ادامه دهید و لحظاتی لذت بخش و خاطره ‌انگیز را تجربه کنید .

با سازه درخشان  ۵، یک سفر در دنیای زیبایی و راحتی آغاز کنید . اینجا جایی است که شما به تمامی ابعاد زندگی خود احترام می ‌گذارید و از لحظاتی بی ‌نظیر لذت می ‌برید .

         

همین الان با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید !

ابعاد سازه :

3 واحد پیش ساخته

مساحت کل طبقه: 54 متر مربع

 مساحت طبقه پیش ساخته: 54 متر مربع

امکانات :

  1. محل نشیمن 
  2. محل ناهارخوری 
  3. آشپزخانه 
  4. اتاق خواب 
  5. سرویس.بهداشتی و حمام