به ابر سازه خوش آمدید.

ساختمان 2 طبقه با کاربری چندگانه

slide-75acb0e
slide-ac458af
slide-e15a663
slide-fec916c
slide-4a22eec
slide-195812e
slide-7e05ea1
slide-8df9d4a
slide-1f12cfb
slide-b42db0d

ساختمان 2 طبقه با کاربری چندگانه

ساختمان 2 طبقه با کاربری چندگانه : ترکیبی از فرهنگ زندگی و کسب و کار

ساختمان 2 طبقه با کاربری چندگانه ، با ساختار پیش ‌ساخته و طراحی چند منظوره ،  یک گزینه بی ‌نظیر برای سرمایه ‌گذاری‌ های کوچک و مشاغل است . در طبقه اول این ساختمان ، فضاهای تجاری منحصر به فردی برای ایجاد فعالیت‌ های تجاری فراهم شده است ، در حالی که طبقه دوم به یک منطقه مسکونی راحت و مدرن با ترکیبی از فضاهای کار و زندگی اختصاص یافته است .

این ساختمان شامل 8 واحد پیش‌ ساخته با مساحت کل طبقه 144 مترمربع و مساحت طبقه پیش ساخته 72 مترمربع است . ویژگی ‌های منحصر به فرد این ساختمان شامل فضا های تجاری ، محل نشیمن ، محل پذیرایی ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام ، اتاق خواب و نهارخوری در فضای باز می ‌باشد .

با این ساختار پیش‌ ساخته ، راحتی و کارایی برای اهداف تجاری و مسکونی بهبود یافته و فرصتی مناسب برای سرمایه ‌گذاری و زندگی با کیفیت فراهم شده است .

با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فرد و مکانیزم‌ های سازگار با محیط زیست ، این ساختمان یک گزینه هوشمندانه برای هر کسی است که به دنبال ترکیبی از فرهنگ زندگی و کسب و کار باشد .  

با همه این امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد ، این سازه فراتر از یک مکان سکونتی معمولی است و یک محیط زندگی مدرن و لوکس را با طبیعت هماهنگ می ‌کند ، که برای افرادی که به دنبال زندگی بهتر و آرامش بیشتر هستند ، یک انتخاب بی‌ نظیر محسوب می ‌شود .

به طور خلاصه ، ساختمان 2 طبقه با کاربری چندگانه با ترکیبی از طراحی مدرن ، امکانات راحتی و موقعیت ایده ‌آل ، یک گزینه بی ‌نظیر برای زندگی یا تعطیلات می ‌باشد . این خانه به شما امکان می ‌دهد تا لحظات لذت ‌بخشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید . در حالی که از همه امکانات و رفاهیات مدرن برخوردار هستید .

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید ! ! !

ابعاد سازه :

8 واحد پیش ساخته مساحت کل طبقه 144متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته ۷۲ مترمربع

امکانات :

  1. فضاهای تجاری
  2. محل نشیمن 
  3. محل پذیرایی
  4. آشپزخانه 
  5. سرویس بهداشتی و حمام
  6. اتاق خواب
  7. نهارخوری در فضای باز