به ابر سازه خوش آمدید.

ساختمان مسکونی 2 طبقه

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-75acb0e

ساختمان مسکونی 2 طبقه

آرامش و زیبایی در ساختمان مسکونی ۲ طبقه

 

با تجربه آرامش و زیبایی در ساختمان مسکونی پیش ساخته ۲ طبقه ی خیره ‌کننده ما ، به دنیایی از زیبایی ‌های طبیعت و ارامش عمیق فراخوانده شوید . این ساختمان به‌ طور موفقیت ‌آمیزی ، زندگی مدرن را با زیبایی‌ های طبیعت تلفیق کرده است ، به‌ طوری ‌که احساس می ‌کنید در دنیایی از آرامش و زیبایی غرق شده اید .

 

طراحی معماری :

این شاهکار معماری ، ترکیبی هماهنگ از زندگی مدرن و زیبای طبیعی را به ‌نمایش می ‌گذارد . طراحی معاصر این ساختمان با آرامش طبیعت درهم آمیخته شده است و ایجاد کننده یک اقامتگاه زیبا که جذابیت زندگی راحت را با جذابیت یک محیط زیبا ترکیب می ‌کند .

 

ویژگی ‌های مسکونی :

– تنوع واحد ها : این ساختمان شامل ۴ واحد پیش ساخته می ‌باشد ، مساحت کلی ۷۲ متر مربع است که زندگی راحت و مطلوب را برای شما فراهم می ‌آورد .

– امکانات بی ‌نظیر : هر واحد شامل محل نشیمن ، محل ناهارخوری ، آشپزخانه ، دو اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و حمام ، و بالکنی آرام با منظره ‌ای زیبا می ‌باشد .

– محیط زیبا : این ساختمان در محیطی سرسبز و آرام قرار گرفته است ، با باغ‌ های زیبا ، درختان مرتفع و حوضچه‌ های آرام که به شما احساس آرامش می ‌دهد .

 

به طور خلاصه ، ساختمان مسکونی 2 طبقه با ترکیبی از طراحی مدرن ، امکانات راحتی و موقعیت ایده ‌آل ، یک گزینه بی ‌نظیر برای زندگی می ‌باشد . این خانه به شما امکان می ‌دهد تا لحظات لذت ‌بخشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید . در حالی که از همه امکانات و رفاهیات مدرن برخوردار هستید .

با انتخاب این ساختمان مسکونی ، لذت یک سبک زندگی آرام و راحت را تجربه خواهید کرد ، در کنارهمه ویژگی‌ های زیبا و مدرن که این مکان ارائه می ‌دهد .

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید ! ! !

ابعاد سازه :

4 واحد پیش ساخته

مساحت کل طبقه: 72 متر مربع

 مساحت طبقه پیش ساخته: 18 متر مربع

امکانات :

  1. محل نشیمن
  2. محل ناهارخوری
  3. آشپزخانه 
  4. دو اتاق خواب
  5. سرویس بهداشتی و حمام 
  6. بالکن