به ابر سازه خوش آمدید.

ساختمان تجاری 2 طبقه

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-75acb0e

ساختمان تجاری 2 طبقه

ساختمان تجاری دو طبقه

 

این ساختمان تجاری دو طبقه پیش‌ ساخته به طراحی مدرن و زیبا مجهز است . نمای خارجی این ساختمان از دیوارهای شیشه‌ ای با ساختار قاب فولادی تشکیل شده است که به آن زیبایی و استحکام اضافه می ‌کند. طراحی داخلی این ساختمان انعطاف ‌پذیر بوده و متناسب با نیازهای مختلف تجاری قابل تنظیم است .

 

این ساختمان دارای ۶ واحد پیش ‌ساخته است که مساحتی برابر با ۱۰۸ متر مربع دارند . مساحت کل هر طبقه این ساختمان ۱۹۸ متر مربع می ‌باشد که شامل واحد های مختلفی از جمله دفاتر و فروشگاه‌ها در طبقه همکف و فضاهای اجاره‌ ای و کافه در طبقه دوم می ‌شود .

 

امکانات :

– کافه یا کافی ‌شاپ با فضایی راحت و دلنشین برای مشتریان

– واحد های اجاره ‌ای برای استفاده تجاری مختلف

– سرویس بهداشتی و حمام با امکانات مدرن

– محل پارکینگ برای راحتی مشتریان و کارمندان

 

با توجه به ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فرد این ساختمان ، آن را به عنوان یک گزینه عالی برای تجارت و کسب و کار خود در نظر بگیرید .

ساختمان تجاری دو طبقه با طراحی کلاسیک و امکانات پیشرفته ، به عنوان یک فضای ایده ‌آل برای فعالیت ‌های تجاری و اجاره ای طراحی شده است . با مساحت و امکانات مناسب ، این ساختمان به عنوان یک گزینه عالی برای سرمایه گذاران و کسب و کارهای مختلف مطرح می ‌باشد .

به طور خلاصه ، ساختمان تجاری دو طبقه با ترکیبی از طراحی مدرن ، امکانات راحتی و موقعیت ایده ‌آل ، یک گزینه بی ‌نظیر برای فعالیت ‌های تجاری می ‌باشد و به شما امکان می ‌دهد تا لحظات لذت ‌بخشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید . در حالی که از همه امکانات و رفاهیات مدرن برخوردار هستید .

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید ! ! !

ابعاد سازه :

6 واحد پیش ساخته

 مساحت کل طبقه: 198 متر مربع

 مساحت طبقه پیش ساخته: 108 متر مربع

امکانات :

  1. کافی شاپ 
  2. واحدهای اجاره ای
  3. سرویس بهداشتی و حمام
  4. محل پارکینگ