به ابر سازه خوش آمدید.

خانه کوچک 6

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-9bee683

خانه کوچک 6

خانه کوچک 6 ، یک ساختمان فوق العاده کوچک و جذاب است که با استفاده از یک واحد پیش‌ ساخته ، ساخته شده است . طراحی آن شامل یک روکش بیرونی مشکی براق است که به طراحی آن زیبایی ویژه‌ ای می‌ بخشد. این خانه دارای یک سقف بزرگ در فضای باز است که محیطی ایده ‌آل برای لذت بردن از طبیعت اطراف و سرگرم کردن مهمانان فراهم می ‌آورد .

 

ویژگی ‌های خانه کوچک 6 :

 یکی از ویژگی ‌های منحصر به فرد این ساختمان ، وجود بام بیرونی است که به زیبایی معماری آن افزوده شده و دید بصری زیبایی را به آن اضافه می ‌کند . همچنین ، حضور یک وان در فضای باز امکان تجربه حمام لوکس زیر آسمان را به ساکنان این خانه می ‌دهد .

واحد پیش‌ ساخته این خانه دارای مساحت کل 54 متر مربع است ، که از این مساحت ، 18 متر مربع متعلق به طبقه پیش ‌ساخته این خانه کوچک است . این ساختمان با تمامی امکانات و اقسام راحتی ، به یک محیط زندگی کامل و خلاقانه و همچنین مدرن تبدیل شده است که در آن می ‌توانید لحظات خوشی را به سپری کردن با دوستان و خانواده خود داشته باشید .

 

امکانات خانه کوچک 6 :

این خانه کوچک شامل اتاق خواب ، یک مینی آشپزخانه کامل برای تجربه عالی از آشپزی و پختن غذای لذیذ ، محلی برای ناهارخوری ، سرویس بهداشتی و حمام با کلیه ی امکانات بهداشتی است . همچنین ، وجود امکاناتی مانند وان برای تجربه حمام لوکس در زیر آسمان و سقف در فضای باز، زندگی را در این خانه به یک تجربه لذت بخش و شگفت ‌انگیز تبدیل می ‌کند .

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید ! ! !

ابعاد سازه :

1 واحد پیش ساخته

 مساحت کل طبقه: 54 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته: 18 متر مربع

امکانات :

  1. اتاق خواب
  2. مینی آشپزخانه 
  3. محل ناهارخوری 
  4. سرویس بهداشتی و حمام 
  5. وان در فضای باز 
  6. سقف در فضای باز