به ابر سازه خوش آمدید.

خانه کوچک 5

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-9bee683

خانه کوچک 5

خانه کوچک 5 : راهی به سوی سبک زندگی انعطاف ‌پذیر

 

خانه کوچک 5 یک اقامتگاه دو طبقه است که برای ارائه ‌ی یک سبک زندگی مدرن و انعطاف ‌پذیر برای ساکنان شهری طراحی شده است . این سازه مجموعاً 12 واحد پیش‌ ساخته است ، این خانه دارای پوشش بیرونی از جنس روکش چوبی است که به آن زیبایی و دوام بیشتری می‌ بخشد .

با توجه به نیازها و ترجیحات شهروندان فعال و پویا ، خانه کوچک 5 محل تجاری را در طبقه همکف و فضای زندگی در طبقه دوم ارائه می‌ دهد . این طراحی چند کاره ، امکان دسترسی آسان به امکانات شهری را برای ساکنان فراهم می ‌کند و به آن‌ها امکان می ‌دهد تا از یک زندگی متنوع و هموار بهره‌ مند شوند . واحد های پیش‌ ساخته این خانه دارای امکانات زیادی هستند .

مشخصات خانه کوچک 5 :

 مساحت کل طبقه 252 متر مربع و مساحت پیش ‌ساخته بالغ بر 216 متر مربع می باشد . این خانه‌ها فضایی راحت و کاربردی را برای ساکنان خود فراهم می ‌کنند .

 

امکانات خانه کوچک 5 :

امکانات داخلی این خانه‌ های کوچک شامل محل تجاری ، راهرو ، محل نشیمن ، محل ناهارخوری ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و حمام ، و بالکن است . این امکانات با هم ترکیبی کامل و کارآمد را برای ساکنان خود فراهم می ‌کنند ، تا زندگی راحت و لذت ‌بخشی را در محیطی کوچک و شهری داشته باشند .

 

با توجه به این همه امکانات و ویژگی ‌های منحصر به فرد ، خانه کوچک 5 یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک محیط زندگی جذاب در مرکز شهر هستند .

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید !

ابعاد سازه :

12 واحد پیش ساخته

مساحت کل طبقه: 252 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته: 216 متر مربع

امکانات :

  1. محل تجاری 
  2. راهرو 
  3. محل نشیمن 
  4. محل ناهارخوری
  5. آشپزخانه 
  6. اتاق خواب 
  7. سرویس های بهداشتی و حمام 
  8.  بالکن