به ابر سازه خوش آمدید.

خانه کوچک 2

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-9bee683

خانه کوچک 2

خانه کوچک 2 : زیبا و کارآمد

 

خانه ‌ای کوچک ، اما پر از خاطره ! این خانه فوق ‌العاده ، با یک واحد پیش ‌ساخته ، با روکش بیرونی چوبی ، ارائه شده است . مساحت کل طبقه 36 متر مربع و مساحت سازه پیش ‌ساخته 18 متر مربع است . این مکان فضایی ایده ‌آل برای زندگی در شهری کوچک و جذاب است .

 

طراحی کاملاً زیبا :

در این خانه ، تمامی امکاناتی که برای یک زندگی راحت و کارآمد لازم است ، فراهم شده است . اتاق نشیمن ، محل ناهارخوری و آشپزخانه ، به طور هوشمندانه ترکیب شده ‌اند تا فضایی باز و راحت را فراهم کنند . حمام جمع و جور اما کارآمد ، به شما احساس راحتی و لذت حمام را در اختیار شما قرار می ‌دهد .

 

هماهنگی بین عملکرد و زیبایی :

طراحی این خانه ، یک ترکیب هماهنگ از عملکرد ، سبک و معماری مدرن است . از چوب به عنوان روکش بیرونی استفاده شده که نه تنها به زیبایی آن افزوده است بلکه از نظر عملکردی نیز باعث ایجاد یک محیط آرام و دلنشین شده است .

 

امکانات کامل :

این خانه شامل اتاق نشیمن ، محل ناهارخوری ، آشپزخانه کاملاً تجهیز شده ، سرویس بهداشتی و حمام به همراه یک اتاق خواب است . تمامی امکانات ضروری برای یک زندگی راحت و لذت ‌بخش در این فضا فراهم شده است .

 

جمع‌بندی :

به طور کلی ، خانه کوچک 2 یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال یک زندگی ساده ، اما کارآمد و مدرن هستند . با هماهنگی بین عملکرد و زیبایی ، این خانه احساس راحتی و آرامش را به شما هدیه می ‌دهد ، در حالی که امکانات کامل آن ، زندگی روزمره شما را آسان می ‌کند .

 

همین الان با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید !

ابعاد سازه :

1 واحد پیش ساخته

مساحت کل طبقه: 36 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته: 18 متر مربع

امکانات :

  1. اتاق نشیمن
  2. محل ناهارخوری
  3. آشپزخانه 
  4. سرویس بهداشتی و حمام 
  5. اتاق خواب