به ابر سازه خوش آمدید.

خانه پیش ساخته 4

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-75acb0e

خانه پیش ساخته 4

خانه پیش ‌ساخته 4 با استفاده از رویکرد های نوآورانه در طراحی و ساخت ، به عنوان یک ساختمان مسکونی دو طبقه ، ارائه ‌ی یک استاندارد جدید در معماری مدرن و پایدار را به ارمغان می ‌آورد . این ساختمان با نمای خارجی خیره ‌کننده‌ ای که شامل 12 واحد پیش ‌ساخته با ترکیبی زیبا از دیوارهای EPS خاکستری تیره و روکش‌های چوبی است ، نشانگر یک تلاش مستمر برای استفاده از جدید ترین تکنولوژی ‌ها و جنبه ‌های مدرن در ساخت و ساز است . این ترکیب زیبا به واحد ها این امکان را می‌ دهد که از نور فراوان و چشمگیری بهره ‌مند شوند و همچنین یک احساس آرامش و زیبایی در محیط پیرامون خود ایجاد کنند .

واحد های مسکونی پیش ‌ساخته این ساختمان دارای مساحت طبقه‌ ای 216 متر مربع است که به ساکنان فرصت می ‌دهد تا از یک فضای راحت و آرام برخوردار شوند . طراحی داخلی این واحد ها نیز به ‌گونه ‌ای است که امکانات ضروری زندگی روزمره را شامل می‌ شود. این امکانات شامل فضای نشیمن ، ناهارخوری ، آشپزخانه کامل و چهار اتاق خواب همراه با سرویس بهداشتی و حمام می ‌باشد .

با توجه به اینکه خانه پیش ‌ساخته 4 با استفاده از متدولوژی ‌های ساخت پیش‌ ساخته ، ساخته شده است ، ساکنان می ‌توانند به راحتی از فرایند ساخت سریع و کارآمد این واحدها بهره‌ مند شوند و به سرعت به زندگی در محیطی مدرن و با امکانات متنوع و کامل بپردازند . این ساختمان یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال زندگی در یک محیط پویا ، زیبا و همچنین کارآمد هستند و با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته در ساخت و ساز ، به دنبال ایجاد یک زندگی راحت و لذت‌ بخش هستند .

 

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید ! ! !

ابعاد سازه :

12 واحد پیش ساخته

 مساحت کل طبقه: 216 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته: 162 متر مربع

امکانات :

  1. فضای نشیمن
  2. محل ناهارخوری 
  3. آشپزخانه 
  4. چهار اتاق خواب 
  5. سرویس بهداشتی و حمام