به ابر سازه خوش آمدید.

خانه پیش ساخته ترکیبی

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-9bee683
slide-75acb0e

خانه پیش ساخته ترکیبی

خانه‌ پیش ساخته ترکیبی ، به عنوان یک راه حل نوآورانه در صنعت مسکن ، با استفاده از طراحی های مدرن و مواد با کیفیت ، توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

این خانه پیش ساخته ترکیبی از چهار واحد سازه پیش ساخته تشکیل شده که با دقت و ذوق طراحی شده اند تا جذابیتی بی وقفه و یکپارچه را با معماری سنتی یا متعارف ترکیب کنند.

این خانه‌ از نظر ظاهری زیبا و هماهنگی با محیط زیست، با پوشش های فضای باز و نمایی خیره کننده از طبیعت ، محیطی دل‌پذیر و زیبا را به ارمغان می‌آورد.

در داخل این خانه‌ پیش ساخته ترکیبی ، فضای بزرگ و دلباز با سقف های بلند و پنجره های گسترده ایجاد شده تا نور طبیعی را به داخل فضا هدایت می‌کند.

این ویژگی ها باعث ایجاد یک فضای زندگی مدرن و در عین حال دلباز می‌شود که باعث شادابی و خوشایندی بیشتر محیط می‌شود.

ابعاد این سازه نیز به صورتی است که هر طبقه پیش ساخته دارای مساحت ۳۶ متر مربع است و مساحت کل سازه پیش ساخته ۷۲ متر مربع می باشد.

امکانات داخلی این خانه نیز شامل اتاق خواب مستر ، دو اتاق خواب ، نشیمن ، پذیرایی ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همچنین حضور یک ایوان زیبا نیز به زیبایی و جذابیت این خانه ها افزوده است.

به طور کلی ، خانه پیش ساخته ترکیبی با ترکیبی مناسب از معماری مدرن و جذابیت طبیعی ، یک گزینه عالی برای افرادی هستند که به دنبال مسکنی هستند که هم زیبا و جذاب باشد و هم از لحاظ کیفیت و ساختار بهینه باشد. 

ابعاد سازه :

  • 4 واحد پیش ساخته در مساحت کل : 72 متر مربع
  • مساحت طبقه پیش ساخته : 36متر مربع

امکانات :

  1. اتاق خواب مستر
  2. دو اتاق خواب
  3. محل نشیمن
  4. محل پذیرایی
  5. آشپزخانه
  6. سرویس بهداشتی و حمام
  7. ایوان
  8.  نورگیر عالی