به ابر سازه خوش آمدید.

خانه باغ پیش ساخته وسترن

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd

خانه باغ وسترن

خانه باغ پیش ساخته وسترن با طراحی ای چند کاربردی متشکل از دو یونیت ابر سازه با ترکیبی از سبک های معماری متعارف مدرن و مینیمال با یک خط طراحی ساده و گویا، توانسته بازتابی از یک محیط آرامش بخش در این خانه باغ پیش ساخته 36 متری باشد. پلان باز این خانه باغ با وجود مبلمان، در عین تفکیک فضایی مناسب موجب استفاده بهینه و بازدهی بالا از فضا در کمال کامل بودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز شده است. المان های داخلی در سه کالیته رنگی خاکستری، نیلی متالیک و سفید طراحی شده اند که جذابیتی بی وقفه با فرم ساده و مینیمال فرنیچر های داخلی و شکل روان سازه ایجاد میکند و بازتابی از یک طراحی پررنگ مینیمال شده که با متریال های چوبی فضای داخلی ردی از سبک ساحلی نیز دارد که رنگی آرامش بخش و امن به فضای داخلی خانه باغ پیش ساخته داده و موجب ارتباطی بی وقفه با طبیعت پیرامون این فضا شده.

در داخل، فضا پوشیده شده از کف پارکت، پنل های گچی دیواری و سقف کاذب کناف هست که فضایی دلباز را فراهم کرده است.

در بیرون، المان های چوبی نما در کنار فلاورباکس روی ایوان سازه قرار گرفته اند و ترکیب نشیمن قهوه خوری با نرده های چوبی ارتباط این خانه باغ را با طبیعت پیرامون تثبیت می کند.

سادگی طراحی داخلی علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، موجب تشکیل فضایی دلباز شده که با شیشه های قدی سراسری که نور طبیعی را در کل فضا پخش می کنند، تقویت شده.

ابعاد سازه :

2 واحد پیش ساخته مساحت کل طبقه : 36 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته : 18 متر مربع

امکانات :

  1. فضای خواب
  2. آشپزخانه
  3. فضای نهارخوری
  4. فضای صبحانه خوری
  5. نشیمن
  6. فضای نیمه باز