به ابر سازه خوش آمدید.

استراحتگاه یک طبقه

slide-c46bd6b
slide-ebf4967
slide-9bbc34a
slide-d5fc9f5
slide-d6b2603
slide-867e692
slide-110bdbe
slide-3b7dcdd
slide-9bee683
slide-75acb0e

استراحتگاه یک طبقه

استراحتگاه یک طبقه : ترکیبی از راحتی مدرن و مفهوم سنتی کلبه نیپا

استراحتگاه یک طبقه ، یک خانه پیش ساخته یک طبقه است که با ترکیبی جذاب از راحتی مدرن و مفهوم سنتی کلبه نیپا ، برای شما فضایی آرام و دلنشین فراهم می ‌آورد . این خانه دارای یک طراحی پلان باز است که نور طبیعی و تهویه را از طریق دیوارهای الهام گرفته از بامبو به داخل جریان می ‌دهد .

سقف مرتفع این خانه ، به سبک نمادین کلبه نیپا طراحی شده است که با ایجاد یک ارتباط هماهنگ با طبیعت ، احساس آرامش و اتصال به محیط را تداعی می‌ کند . از جمله ویژگی ‌های بارز این خانه ، استفاده از مواد پایدار برای سازگاری با محیط زیست و ایجاد یک فضای زندگی مدرن و پایدار است .

فضای داخلی این خانه به سبک مینیمالیستی طراحی شده است که در عین حال غنی از نظر فرهنگی است ، این امر به شما امکان می ‌دهد تا در یک محیط ساده و زیبا احساس راحتی و آرامش کنید .

این خانه پیش‌ ساخته ، شامل 3 واحد است و مساحت کل آن 54 متر مربع می ‌باشد که 36 متر مربع از آن به مساحت طبقه پیش‌ساخته اختصاص یافته است .

امکانات این خانه شامل محل نشیمن ، محل ناهارخوری ، آشپزخانه ، ناهارخوری در فضای باز، 2 اتاق خواب و سرویس بهداشتی و حمام می ‌باشد .

به طور کلی ، استراحتگاه یک طبقه این امکان را به شما می ‌دهد تا در یک محیط آرام و کارآمد ، هم سنت و هم نوآوری را تجربه کنید .

 

 

به طور خلاصه ، استراحتگاه یک طبقه با ترکیبی از طراحی مدرن ، امکانات راحتی و موقعیت ایده ‌آل ، یک گزینه بی ‌نظیر برای زندگی یا تعطیلات می ‌باشد . این خانه به شما امکان می ‌دهد تا لحظات لذت ‌بخشی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید . در حالی که از همه امکانات و رفاهیات مدرن برخوردار هستید .

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید و راهی سریع و موثر برای راه‌ اندازی سازه ی خود پیدا کنید ! ! !

ابعاد سازه :

3 واحد پیش ساخته

 مساحت کل طبقه: 54 متر مربع

مساحت طبقه پیش ساخته: 36 متر مربع

امکانات :

  1. محل نشیمن 
  2. محل ناهارخوری 
  3. محل آشپزخانه 
  4. محل ناهارخوری در فضای باز
  5. دو اتاق خواب
  6. سرویس بهداشتی و حمام